[Moneybrother - Downtown train (tåget som går)]

119075-18













när en lärare klagar på en att man ser trött ut och behöver ett lov, då är det fan illa.
mats kommenterade det idag,och jag längtar verkligen nu. samtidigt läskigt att vi har gått halva tiden nu, går så jädra snabbt. kan vara för vi har så jäkla kul i skolan hela tiden.

det var lite tomt idag, bara jag och emma som var där. eller ja, det var jag, emma, jannike och johanna på data mum, men efter det var jannikeoch johanna tvungna att kila till grafiska för att greja artikeln, så det var bara jag och emma sen.
kan inte säga att vi hade tråkigare för det. hahah, har nog inte skrattar så mycket på länge.
här är några citat:
"Om vi ska ha sex, sätt på dig uniformen!"
"in i duschen, judejävel!"
"du har blivit besprutad av ett giftigt gift, och du kommer dö inom 5,4,3,2,1 - NOLL!"
"haha, han ser ut som Daniel i skilda världar!"

det var mycket mer, men vet att det bara är emma och dom som satt med oss som kommer småle åt det.

helgen kommer bli lugn tror jag, vi har hyrt beck-film idag, sen imorgon är jag bortbjuden till jannike på mat och spel. najsi.

http://www.youtube.com/watch?v=duvO7smADZ8&mode=related&search=
- UPPRÖRANDE MEN ACK SÅ INTRESSANT.

måste citera några tabbar fråm förra inlägget:
"jag och annis kollade resor imorgon"
"det var mig, jannike, babla"
blogg protesterade så kunde inte ändra, men jag fick mig ett gott skratt iallafall, är lite tankspridd ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback