[Nelly Fertado - all good things (comes to an end)]

kkkkk













Jag älskar julen. Jag älskar att tända ljus så det blir varmt i hela lägenheten, jag älskar att sätta på mig mina tofflor som jag borde ha slängt för 3 år sen, jag älskar alla fleesetröjor som vi har, jag älskar att fira jul hos mormor och morfar med hela släkten.
Jag älskar att vi äter sååå god mat och att det tar 3 timmar att öppna att julklappar.
Jag älskar att hela firandet tar ungefär 9 timmar, jag älskar att jag har min special gört så jag sliper pina i min risgrynsgröt (bara för alla andra älskar det)

Min jul 2006 var helt perfekt. men mormor Gunhild saknades.  vet att det var din sista vilja, men det tog ändå emot att ta emot det.

vi åkte ivåg till mormor och morfar vid ett igår, sen började en lunch som tar ungefär 2 timmar. ända fram till kalle anka, då samlades alla nere vid tv;n där vi njöt av piff och puff och drömmar.

sen blev det julklappsöppning, det började vid halv 5 och vi var klara vid halv 8.. haha.
vi har den traditionen att en öppnar sen går vi runt så. så får alla ta paketen med rim först.  bättre än att alla sitter och sliter upp och sen är allt över. oh no, här gör vi enligt familjen Sjögren traditionen.

mina julklappar var:
- plånbok, pengar, 2 klänningar, 3 koftor, smycken, handskar, biocheck, parfym samt bodylotion, en mysdress, hey baberiba säsong 2.
ah fick mer, men kommer inte ihåg nu. jag är hel nöjd iallafall! kunde inte bli bättre.

lovet är nästan tråkigt, har suttit inne HELA dagen idag, så ska ut och gå strax. måste röra på mig känner jag.

utomlands med släkten i sommar, YES! sen ska jag och annis åka också, kommer bli greaaaaaaat!!!



"Honestly, what will become of me?
don't like reality,
it's way too clear to me.
but really life is dandy
we are what we don't see.
miss everything, daydreaming..

flames to dust,
lovers to friends,
why do all good things come to an end?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback