[Nikola Sarcevic - lovetrap]

jull












nu är julpyntet klart! jag och mamma satt igång nu idag och jag fick den stora "äran" att sätta i ljusen. det kanske kommer med åldern, haha, vad vet jag.
det var iallafall dömt att misslyckas, tillslut var jag både svettiga och förbannad men nu sitter dom där dom ska iallafall.

idag ska vi hem till pappa och fira jul.. varför får jag ont i magen att tanken att träffa min egen pappa? hade det inte vart som det var mellan oss hade allting känts så mycket bättre!
jag älskar dig, det är det du inte kan förstå.

nu när jag har gjort min blogg väl känd bland alla, eller ja, jag får höra "ja jag läste det i dinblogg" så har jag bestmt mig för att skaffa en ny, där jag ska skriva om precis allt.
ska bli så skönt, som emma sa, det är skönt att få ur sig allt ibland! den ska bli hänvisad to special persons, ni vet vilka ni är.

jag och cissi gjorde lite panikköp igår med julklapparna, fast jag hann faktiskt med alla! köpte även lite nödvändiga saker åt mig själv, like 2 diadem och lösögonfransar. nyårsafton upcoming!
vi ville se lite julfräsha ut, så vi solade även solarium. BIG mistake, ser ut som en tomat idag, det måste bort till imorgon, annars blir det fan inga julkort för min del.
längtar iallafall till mina nya klänningar, en till every accasion! jag och min svengengelska, i like it..

drog faktiskt förslaget om att vi bara skulle prata engelska till emelie häromdagen, hon skrattade bara åt det.
det vore trevligt tycker jag!

nu ska jag äta, beso!


"and i know it's all over now
i guess we lost our love somehow
the moment you left through that door
i know you'll never come back here no more"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Om du skaffar en blogspot kan du göra den lösenordsskyddad och bara ge ut lösenordet till de som du vill ska få läsa. ^^ Skitsmart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback