[Oleander - runaway train]

119075-19











det kanske syns på mina inlägg att jag är mycket för tåg. nejrå, så är inte fallet, men den låten (runaway train) är en av dom finaste jag har hört.
fick höra den när jag satt och kikade på columbine- videor på youtube. Helt intressant., tycker jag iallafall. Det där med ungdomar som tar till vapen för att synas, det är intressant.
Så var ju fallet i Columbine, en sak dom säger när Erik och dylan är innei biblioteket och ska mörda ungdomar är:  This is for all the shit you have put us through for the pass four years.

man ska absolut inte försvara det dom gjorde, gud nej, men det är värt att tänkas på.

En annan film jag måste rekomendera är bang bang you're dead. Det är lite av samma tema i den., vet inte om den gjorde för dom i coumbine, men den är iallafall riktigt bra.
har önskat mig den i julklapp av min mor.

för att beskriva helgen så kan den sammanfattas av ett ord: lugn.
 har inte gjort sådär jättemycket, vi köpte kinamat och hyrde Beck film i fredags - flickan i jordkällan.
den var bra faktiskt, slutet blev inte alls som man hade förväntat sig. hoppas på nu att dom kommer fortsätta göra beckfilmer, big fan of that.

igår var jag hemma hos jannike, med jonas, dennis och alex.
eller jonas och alex var bara där i någontimme efter jag hade kommit, sen skulle båda iväg på annat. men vi hade det trevligt vi tre själva.

tåg halv 12 bussen ner på stan, sen på vägen hem var det typ [kaos]. hann se 2 polisbilar, en brandbil på fullrulle och en ambulans.
plus att VÄLDIGT onykter pojke som undrade om jag visste vart stureplan låg här i stan..
jag svarade artigt med att han kunde kile in på en resebyrå och slå upp det i en karta.

när jag kom hem gjorde jag mackor och kikade Under täcket. Haha, en kanadensisk serie om en tjej som skulle hjälpa par som hade problem i sängen. påminde om sexinspectors.

nu idag ska jag, caroline och emma fika på waynes och göra lite naturkunskap. snarare vi måste göra naturkunskap.
kvällen blir inte mer annolunda än dom andra söndagarna, ska hem till milla. förhoppningsvis får jag kolla på Nothing hill också, om inte hon har andra planer.


"it's a corner that you turn,
it's a lesson that you learned in time.
it's a worry that you feel,
another scar that you conceal from sight.
have i been away to long for me to say,
have i been away to long for things to change."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback