[The killers - when you were young]

119075-21














Nu har jag suttit hemma i exakt 27 timmar. det är ganska illa. har det såå tråkigt.
spelat lite sims under dagen, pratat sjuka samtal på msn, om watertoch bla.

igår var skolavslutning, ingenting speciellt egentligen. elever som spelade och sjöng, sonny höll sitt meningslösa tal(om rymden)

efter det gick jag och cissi och åt kycklingröra med baguette (som jag sa det när jag beställde)
sen kom sandra! vi gick och fikade på åhlens, där jag även träffade linn, emma, angelica och carro.

(jag kommer med min bricka för sandra har inte beställt än)
dom 4: hejhej!
jag: hejhej!
Linn: meen, ska du fika ensam?!
jag: haha nej riktigt så patetisk är jag inte.. min kompis är därinne!
linn: aha, jaja "kompis!"

vi gick även runt en sväng på stan, där jag hittade tre julklappar (år mig själv) haha.
en plånbok, en kofta och ett par handskar.

jag har hittils inte handlat en enda julklapp, börjar bli lite panik nu.  jag och cissi ska ner imorgon, då kommer det ordna sig! vi ska även sola, eller jag ska iallafall det.
måste bli lite julfräsh.

nu ska tydligen jannike sluta i klassen också, haha, hon har tydligen mer lektioner med hanna och dom!
vet inte riktigt vad jag tycker om saken, så jag har bestämt mig för att inte bry mig ett smack!

ikväll ska jag som tur är hem till milla, kommer klättra på väggarna annars.


"you sit there in your heartache,
waiting on some beautiful boy to
save you from your old ways.
you play forgiveness,
watch it now here he comes."

Kommentarer
Postat av: sofia

Ska Jannike sluta?:O
Varför?:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback