[The sounds - ego]









det börjar ljusna, men det är långt ifrån klart. lördagen var en av dom värsta dagarnai mitt lv, bara det att jag grät i skolan ger mig rejäl ångest.
hatar att visa svagheter. fast det var iofs ingen direkt svaghet, men att bli hemskjutsad av en lärare är väldigt pinsamt..

skolan är så usch nu, hatar den. har slut på ideér till foto, helt totalt alltså. fick sista uppgiften i a-kursen idag, ett tema.. vad vi ville..
och vad väljer jag?
tåg.
ja tåg.
eller, snarare "tåg-känska", den där man känner när man har sagt hejdå till någon som man vet man inte kommer få träffa på länge.
den längtan.

helt okreativt, men bryr mig inte.
skulle förklara lördagen för gunnar idag och han sa bara "jag vet". antar att per-erik berättare, så då förstår han säkert att mitt arbete inte heller kommer vara på topp.

torsdagen kommer bli en pina, för då är det grafiska och det känns som om jag ligger efter eftersom jag missade lektionen i torsdags. det värsta med media, missar man en lektion hamnar man sjukt mycket efter.
Med Gunnsans och Lasses stöd blir det nästan värre.

Jag och annis satt och kikade på resor igår, och slog hand på att vi SKA åka. Vi SKA. inga tomma löften nu, utan det blir Sunny beach 2007 för våran del.
OJOJOJ, vilt kommer det gå till iallafall.

Fikade en sväng med Cissi och Jannike idag, blev bestämt med en OC-kväll med Jag, Jannike ,kanske sofia och sen Alex OCH jonas.
haha.

lovet kommer också bli toppen, bio med cissi, mys på julafton (såklart) vara hos johanna på annandan, sen nyår. (som är totalt överskattat)
blire lokal lär det bli ganska pepp iallafall!



It was my ego telling me why (You wanted someone who cared)
With empty words our worlds collide (You needed someone to care)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback