roadtrippin



ska uppdatera jättesnabbt om upplevelserna hittils på lovet:

milla fick sitt efterlängtade körkort (så glad för hennes skull) i måndags så det blev carcrusing hela dagen lång. bokstavligt talat. satt i bilen från 2 på dagen till halv 12 på kvällen. hann med slagsta glass, mc donalds mål samt en körning till kungös. sen md flurry.
i bilen var det: milla, jag, gabi, sanna och emmis.
väldigt trevligt!

igår åt jag, emma, sanna, gabi och johanna på ming. lite nasty upplevelse med besticken men det får gå för den gången. inga dricks inte!
vi kände inte direkt för att dra hemmåt så det fick bli en sväng hos caroline först. pratade om hennes morgondag sen blev det widin taxi hem.

idag stack jag och milla till impulsivt till västerås. åt på någon resturang och gick på en beck-film på bíon. väldigt bra!
på vägen hem blev det allsång i bilen till massa låtar, bla HEJ MONIKA!
pepppppppp..

nu sover jag kvar hos henne och nu ska vi kika hannibal rising.
måste tilllägga att det har vart ett utmärkt lov hittils!

tjarå.

Kommentarer
Postat av: Ems

Vi måste slira med bilen oftare :D

2007-04-06 @ 00:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback