[Shout out louds - please please please]



sista dagen på lovet och jag längtar nästan tillbaka till skolan. känns lite segt att ligga och kika tv hela dagarna. skönt, men långtråkigt..

helgen var väldigt lugn, igår var jag hos milla. det var väll det största händelsen typ..  wildhogs blev filmen för kvällen och jag säger en sak:
NI MÅSTE SE DEN! seriöst den roligaste filmen. haha, sitter och ler nu bara jag tänker på den!
  well, idag har också varit full av soffliggande, har kollat på rasmus på luffen. allan ekwall for life liksom!!

jag vill ha svar från nått jobb, och det är nu! börjar bli smått panikslagen. ah, känns som det kommer bli en fattig och tråkig sommar.

sen vill jag tillbaka till skolan och träffa alla tjejerna, börjar sakna dom nu. saknar tillochmed carros dryga kommentarer och hennes sätt att alltid försöka tävla om allting..
PUSS PÅ ER!

nu bli're youtubande om wildhogs.

Kommentarer
Postat av: ems

imorgon ses vi din gurka :D

2007-04-09 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback