[the thrills - big sur]



vädret är på topp så att sitta inne idag var inte ens ett alternativ. har suttit med milla, emma, gabi och sanna på djurgårn hela dagen! nu är jag röd som en tomat i ansiktet. det visar ju iallafall att solen tar lite!

i fredags var det som sagt grillning, damerna för kvällen var jag, emma, sanna, gabi, milla, carro, linda, annis, nattis, johanna och sofia! hur härligt gäng som helst och vi hade hur kul som helst!
top tre för kvällen:
- jag har aldrig ("jaja, nu är det väll dags för josse att köra sin: jag har aldrig tyckt att josse är snygg")
- vi 5 lyckliga som fick skjuts hem till tessi medan dom andra fick gå, i tro om att bussen skulle gå.
- jag och sanna bär djurgårdsgrillens GB-gubben och ställer den mellan två 30-skyltar- precis när vi är klara med vårt bus kommer en bil. och vad vi sprang! vi gömde oss först i mitt trapphus men sen var jag tvungen att köra ut henne eftersom alla i mitt hus sov. jag har aldrig sett sanna springa så fort!

igår var jag på djurgårn med milla och camilla. soligt som det var! på kvällen åt jag popcorn och var hundvakt. vart sugen att dra över till milla men eftersom bonita inte kan vara ensam så länge fick jag skippa det.

dagen har jag redan berättat, nu bär det av till ica för inhandling av gooodiiis!

(big sur är förövrigt en sån sommarlåt! so last summer.. tänker i bilen påväg till kaktus..)

"so much for the street lights
they're never gonna guide you home
no they're never gonna guide you home"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback