varför är man alltid en jävla nybörjade på sånt här?


förra veckan fråga emma oss en bra fråga: "är ni nöjda med era liv?"

jag är det, tror jag. Jag trivs bra med mitt program och väldigt bra med mina vänner samtidigt kan jag inte låta bli att redan nu tänka på framtidsplaner, sånt jag vill göra.

önskemål:
- åka utomlands med annis
- åka utomlands med milla
- åka utomlands med dom i klassen
- köra den där roadtrippen vi pratade om: norge, danmark och tyskland!
- åka upp och festa med girlsen i stockholm efter cissi 18 års dag
- åka på kryssning nästa jullovet med girlsen
- bli au-pair i england iett år och have the greatest time of my life!
- åka till thailand med elin och gänget.
- ta studenten

viljan finns där och det är bara jag som kan bestämma vad jag ska göra av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback