grekland




- "Lefkas, eller Lefkada som grekerna kallar ön, är en mycket populär semesterort där det finns något för varje smak. Unga besökare festar hela natten, vindsurfare har sina paradis, latmaskar kan slappa i lugna vikar och kulturintresserade har mycket att se."






på måndag åker jag och johanna till grekland, fyfan vad nice!!


haha en rolig incidentidag när vi skulle boka:
vi satt inne på resebyrån, båda min och johannas mamma var med. så kom dom på att dom kände igen varandra, min mamma hade tydligen tagit hand om johannas lillebror för 8 år sen.

När vi kommer ut från resebyrån står johannas bröder och hennes mormor med en hund, så säger johannas mamma:
- här har vi honom ju, den lilla killen-
min mamma: åh, ja vi har ju också hund! en boxer.
jag: eh mamma, jag tror hon menar sonen, som du hade tagit hand om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback