it's gonna be like the last time, but better




pappa ringde och väckte mig imorse.


7:01

jag: hallå det är jooosefine... (jag släpar alltid med röster när jag är nyvaken)
far: ja hej det är pappa, vad gör du?
jag: eh ja jag sover.
far: aha, somna om nu.. ring sen!

jag lyckades iallafall somna om.

10:01

jag: ja, hej det är jag. vad ville du?
far: jag ville bara säga att lägengheten är bokad, den står till erat förfogande den 7-8-9 december.
jag: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!

SÅ nu tjejer, vi drar till stockholmo i december och super våra arslen av osss! typ 8 tjejer i en etta, detta kommer bli tråångt..
men finns det hjärterum så finns det stjärterum!

Kommentarer
Postat av: sanna

Yeeeeeeeey, jag längtar redan!!!!! :D

2007-08-23 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback