Just nu vill jag bara



ta en jävla AK5 och skjuta ALLA som spottar på marken.

dagens incidens:

jag går va bussen, framför mig går en kille som enligt mig går jävligt långsamt.
jag tänker gå om
när jag är precis påväg att gå förbi kukjäveln spottar han.
det hamnar rakt på mina skor. jag stannar upp, ser arg/förvånad ut
han: eeh oj! förlåt.
jag: MHHM
han: ska jag torka bort det?
jag: eh, ja det verkar ju som en suverän idé. att du kom på det själv.
han: men alltså, förlåt!

sen torkar det äcklet bort det med sin egen tröjärm.
jag säger: tack du! sen marscherar jag iväg.

nu sitter jag här, har svalt incidensen och vill säga till er läsare:
Är det någon mer som träffar mig med sitt spott tänker jag personligen slå ner den på marken och sen sparka in ansiktet.
Innan jag går ska dra upp allt snor jag har i näsan och spotta rakt i personens ansikte.

Sådeså.

Kommentarer
Postat av: Milla

haha, "eh, ja det verkar ju som en suverän idé. att du kom på det själv."
så jävla klockren!

2007-08-28 @ 17:22:27
Postat av: cissi

hahaaa, jag älskar när du blir arg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback