[Moneybrother - blow him back into my arms]




image127


Fördelen med att äta en pastarulle är att den är sjukt god, och hyffsat nyttig för att vara utemat.
Nackdelen är att jag alltid äter så mycket att jag mår illa. Det är sant, förra gången jag åt en åt jag upp hela, det resulterade i att jag spydde upp allt igen.
Nu idag gör jag såklart samma misstag, men än så länge har jag inte spytt upp den, jag mår bara sjukt illa.
pasta rullarna är ju föööör godaa.....


Jahaja, nu är skolan igångt också. jag klagar inte på att vi har sovmorgon till 10 varje dag, oh nej. inte heller det faktum att vi slutar runt 2 var dag också men jag vill in i vårat riktiga schema nu. sätta igång med alla kurser!
fan vad jag ska sattsa iår alltså! är sjukt taggad nu att kämpa i varje ämne. tillochmed i svenskan.
efter föreläsningen med syon är jag peppad att läsa vidare också, vore hel nice att läsa i typ göteboooorg!

nu ikväll ska jag inte göra så mycket., kolla runway såklart.. det missar jag inte ett avsnitt av.
dom senaste nätterna har jag sovit som ett cp så ska nog lägga mig tidigt men alla scrubs avsnitt lockar alltid så jag kommer inte isäng förän runt halv 12.

jag tror mitt cigarett-sug var mer än vad jag trodde, nu när jag inte har rökt en ciggarett på två dagar känner jag ett sånt enormt sug! blir helt galen, tänker hela tiden på ciggaretter..
fan också, jag-som-inte-skulle-bli-beroende.

måste gratta EMMSI också, som eventuellt har en praktik plats på sju dagar, tack vare mig!
haha nejrå, men grattis iallafall!

Kommentarer
Postat av: Emma

jo som fan tackvare dig, du är bäst (efter mig) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback