[Moneybrother - just another summer]


image145









Idag är dagen som alla Shrek-fans har väntat på i flera år, shrek 3 har sberige premiär! Såklart kommer jag och mina vänner vara där vid premiären, fast lite förvånad är jag att fler inte ville följa med. Trodde vi hade mer shrek-fans ibland oss!
Men ja, vi som går ikväll är jag, emma (såklart), sanna och cecilia! Ibland undrar jag om jag har hemliga sälktingar därute, för visst fan är jag och shrek lika på bilden ovanför? Och nej, jag ser det inte som någonting negativt att vara likt ett träsktroll.

Nu har min syster varit iväg och kikat på en lägenhet, en tvåa i nyfors som hon eventuellt kommer ha. Visst kommer jag sakna henna här hemma, våra hemliga gräl där vi drar ut strykjärnskontakten, häller ut varandras kaffen och startar om datorn.
Men jag klagar inte direkt när jag får ett mycket större rum, en mindre att slåss om datorn med och att jag slipper behöva gå ifrån tv; när hon kommer och ska äta äpple, bara för jag inte klarar av ljudet av folk som äter när jag kollar på scrubs. Det programmet är heligt för mig.

Påtal om scrubs, till alla er som får äran att komma på min 18-¨års fest, det här önskar jag mig:
- säsonger av scrubs. med start på ettan. sen får ni se hur många ni har råd med.


jag och sanna har inte så olika morgonhumör som många tror. jag fick erfara hennes underbara morgonhumör när vi var borta i skara, och jag är själv likadan om jag vaknar av fel orsaker.
som i morse tillexempel.

8.30, pappa ringer, jag skiter i att svara.
somnar om.
9.20, milla ringer. jag hör min irriterande jävla ringsignal och inser att jag hatar att vakna av mobilen.
så jag slänger den i väggen.
som tur var stod det en resväska där (ja den är kvar sen grekland) så min älskling tog inte så stor skada. bara en liten liten repa på baksidan.

men ni, ring mig aldrig före klockan 11 på helgerna.
då blir det eran tur att åka in i väggen nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback