[Moneybrother - Nobody's lonely tonight]


åh jag som var så sugen på kladdkaka. allt plugg gjorde att jag inte hann med det. damn
aja, antar att jag måste skära ner på gottesakerna iallafall, kan skryta med att jag inte har
ätit godis eller nått sånt på hela veckan. like yeah!

nu är intervjun med en skyddsperson klar iallafall, har renskrivit allting. nu är det bara
mina egna reflektioner kvar.
den härliga biten spar jag tills imorgon, orkar inte nu.
orkar ingenting, vill sova men orkar inte säga hejdå på msn.

som man bäddar får man ligga, antar att jag bäddar jävligt dåligt för inatt sov jag lika illa som dom
tidigare nätterna den här veckan.
min mor misstänker att min kropp ställer om sig till att gå upp tidigt men den teorin stämmer inte.
vi har liksom haft sovmorgon till 10 i två dagar, sen idag till halv 1.

ett annat irritations moment nu är, vart är alla värdiga tv-program? DH, Ugly betty mm. finns ingenting att göra nu när allt på tv är skit.
och ja, jag är tv-nörd.

Igår blev det bestämt att jag och emma ska ha ett gemensamt 18 års-party, lite skoooj! vad för överraskningar som dyker upp då återstår att se.



"It?s getting late and they want us to leave
You know by the way they stare
And girl just a word from you
And we?ll be right out of here

And yeah you?re right, I can?t keep my hands from you
Tonight, I know that you don?t want me to
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback