[Razorlight - golden touch]












det var läskigt imorse, jag höll på att försova mig. josefine sjögren som nästan ALDRIG försover sig Jag måste ha sovit djupt, jag kommer inte ens ihåg att jag stängde av klockan.
mamma kommer in 20 min senare:
mamma: jooosseeee, har du försovit dig?
jag: nej.. ELLER JUST FAN, det är ju skola idag!

sen upp som ett skott. det blev bra allafall, hann till emma och skolan itid.

jahaja, nu är första dagen "avklarad". inte så mycket att avklara egentligen, ett tal från sonny i aulan sen fick vi gå till klassrummen där våra nya mentorer blev presenterade.
Jörgen och Daniel, blir nog bra det.

alla vi fem kände att vi inte ville hem än så vi gick till waynes och åt lunch, chiabatta med kyckling. min favvo! eller nej, egentligen är det bakpotatisen med kyckling men den hade jag inte råd med, haha.

schemat ser iallafall okej ut, går inte sådär jättesent nån avdagarna (sen fet sovmorgon på torsdagar, bra då vi säkerligen kommer gå ut på onsdagar hädanefter, efter alla 18 års-dagar!)

nu ska jag nog lägga mig i soffan med vatten, är helt uttorkad från waynes mackan
hum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback