[The killers - sam's town]




Gårdagen var väldigt trevlig, iallafall hemma hos cissis syster. Som vanligt blev man besviken när man väl kom ner till stan, det är ioförsig alltid roligt att träffa folk men lite segt blir det. Sen är det oftast bara massa drägg ute.

Kvällen började med en kräftskiva hos cissis syster, emma hade gjort en jäättegod paj också som alla smaskade i sig med glädje.
Sanna och emma lärde oss en ny lek (som jag verkligen sög på) Den gjorde att alla blev lite dragna ganska snabbt, vinglasen var inte direkt och leka med, stora som jävla hinkar.

Allting var som vanligt, jag och sanna stod och dansade för oss själva när vi blev rastlösa, till både Magnus Uggla och Ebba Grön's 800 grader, haha ;D
Alla berättade snaskiga sex-hemligheter (som man aldrig skulle ha sagt om man var nykter)

Vid 1 tiden gick vi ner till stan.. Det sög som sagt.  men kul vare! som vanligt när man festar med er tjejeeer (och Fredde)

jag fick jättesvårt att andas igår under kvällen, det kändes tungt när jag andades in sen fick jag svimkänsla efter. var tvungen att ligga och vila, som tur var gjorde min kamrat widin mig sällskap, så jag slapp ligga där som en padda själv.
det forsatte imorse när jag vaknade. fick lite panik när jag kom upp, hela huset var tömt på folk. bara jag hemma. haha. låg och segade till scrubs i typ 2 timmar. heeel hräligt.
som vanligt sov jag som ett cp, gör alltid det när jag dricker, har ingen aning om varför. vakna hela tiden och tidigt. kom hem runt 3 igår och somnade halv 4.
imorse vaknar jag pigg som en nötkärna halv 8.
direkt satte jag på mig hörlurare sen låg jag och drog mig till the killers sköna toner.

när mamma kom hem igen berättade jag om andningen, hon misstänkte allergi-skit. så efter en tablebb känns det hela mycket bättre!
undrar vad det kan ha vart, nu är det över iallafall.

kvällen ser ut så att jag ligger i soffan med en påse godis och glor film och tycker synd om mig själv.
jorå, så får det bli.

- To the question on your mind
And I'm sick of all my judges
They're so scared of lettin' me shine
But I know that I can make it
As long as somebody takes me home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback