TIDSFÖRDRIV

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Har bara träffat honom en gång, så nej.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Haha, inte fan vet jag.

4. Vad åt du senast?
Två mackor till frukost.

5. Har du fått någon komplimang idag?
Nej, ser ut som skit så.

6. Har du varit med i en rättegång?
Nej.

7. Är du polare med grannarna?
Lite, eller jag är fan bästis med thomas och birgitta.

8. Vilka språk pratar din mamma?
svenka och engelska.

9. Vilka länder har du bott i?
Ett bara, sverige.

10. Senaste piercingen?
Örat.

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Ehm.. tror det var hem från skara faktiskt.

12. Gay?
Nooe.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Spytt men inte däckat.

14. Har du äggat någon?
und das bist..?

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
hahahah nej!

17. Har du varit på stranden?
japp.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
ja, Carna, Gustav, Claes, Dan, alex och sen den sista.. vet inte vad hon hette, dum var hon ialf.

20. Hur bra är din syn?
inte så bra,  har egentligen glasögon men orkar aldrig använda dom. ser dåligt på långt håll..

21. Har du varit på ett party?
haha ja.,

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
jaa! dröm sen barnsben.

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
att det var konstigt eftersom jag inte har en bror.

24. Har du varit utomlands?
ja, ganska mycket tillochmed.

25. Har du sett din bästa vän naken?
hum.. hahahah jo, valborg 2007. :D

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
har aldrig vart på bröllop.

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
oh ja, det skulle bli harry potter liknande situation för mig här hemma.

28. Var är dina syskon just nu?
emelie sover på sitt rum och bea skramlar i köket.,

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
att Kjell hade gått ner typ 40 kilo och blivit assmal.

30. Vem ringde dig senast?
pappa.

31. Vilken tid gick du upp imorse?
08:06

32. Vad ska du göra i helgen?
Ikväll vet jag inte.. antagligen till kvicksund och festa med annis men har inga pengar så det lär inte bli så. så då ska jag antagligen till janna och kolla film.
imorgon ska jag packa!!! :D


33. Vad står det i det senaste smset i din inkorg?
"kommer du imorgon? :) du måste.."

34. När var du riktigt sjuk senast?
jag vet fan inte, i våras när jag hade feber och skit tror jag. det var iofs bara en vanlig förkylning.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
vet ej.

36. Vad finns i din bakficka?
ingenting.

37. Har du färglinser?
haha nej.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
då var jag precis hemkommen från milla, jag satt nog och åt kina mat och kollade på deep blue sea.

39. Vad är det första du gör på morgonen?
går upp ur sängen.

40. Vad ska du göra efter det här?
Spela lite sims tror jag, sen kopiera denhär listan och ha på bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback