TIDSFÖRDRIV

image115




1. Berätta om första fyllan.
  Jag, Michis och emeli var nyfyllda 14 respektive 13åringar. Vi blev bjudna hem till Erik i torshälla, där det bjöds på banan likör och skit.
Min första fylla slutade med spyor och minnesförluster.

2. Berätta om första kyssen.
 Jag och Adrian blev utmanade av dom andra (tror det var i 5;an) att hångla inne på toaletten. Och ja, det gjorde vi.

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
 om jag säger såhär, det tog rum för några veckor sen. dom flesta vet vem jag pratar om ;)

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Äldsta 28 och yngsta 89;a, dvs samma ålder som mig. 

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Ja.

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
 Att jag har lagom stora fötter

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
 Ögon och hår, och detaljer, typ nyckelben och sånt

8. Favoritsexsoundtrack.
 "Honk if you are horny, want to make your pussy horny" lätt!

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
 Maaaamboo nr 5 med Lou ´Bega.

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha?
 Ha som i att äga? Jude law eller Zach braff. Jag väljer Zach braff, han är både rolig och snygg.

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
 hahha nej.

12. Har du strippat för någon?
 bara på sanning eller konsekvens. (ONYKTER)

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?

 hahahah nej.

14. Har du snattat?
nej. 

15. Har du moonat?
 ja!

16. Den du levt och upplevt mest med?
 får nog säga mamma.

17. Hur många har du varit kär i?
 2 typ.

18. Käraste ägodel?
 mobilen.

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
 om mamma vill betala väskan jag vill ha.. i'm working on it.

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
 hudcancer.

21. Homo, hetero, bi?
hetero.

22. Vad är kärlek?
Kemiska saker som gör en konstig och kåt.

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden?
"Lev i nutid istället för dåtid."

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
 ja.

25. Ordet är ditt.

Vilka läser min blogg? skriv i kommentatorfältet , snälla.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ciccan sååååklaaaaaaart!!!

Postat av: Rogic

Världens snyggaste gabi :D

2007-08-21 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback