---





Fick svar från Jonas idag, nu är jag inskriven att jobba på juldagen. Tråkigt att svika min aänner men vi har hela tallinkryssningen på oss att supa. Det kommer vara skönt att inte behöva vara bakis så man kan vara så laddad som möjligt.
Stockholm ihelgen, nästan läskigt nära. Var hur länge sen som helst som vi bokade in det och nu är helgen snart här. Imorgon blir det utgång för att fira Cecilia som fyller idag. Fest fest feeeeest!!!

Var guide för 9;orna idag tillsammans med Alexandra, mådde inte så bra så gick hem. Fan, missar ännu en fotolektion men det hjälps inte. Mår man dåligt så mår man dåligt. Nu ska jag hem till syster för att lämna money, sen måste jag pluggateori, trots min huvudvärk.

Men allra först måste jag gå ända til sveaplan frö att ta ut pengar. suuuuck, vad körkort hade vart bra nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad du pluggar :P själv började tre kvällar innan, :P

2007-12-04 @ 16:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback