---






Det känns som att slutet är nära. Fyfa-an vad jag är bakis. Vet fan vad det kan bero på, oftast blir jag sjukt bakis när jag dricker sprit och det gjorde jag inte igår. Vin, cider och shitt blev det då.
ALdrig mer fest påen onsdag säger jag. Gårdagens äckliga smink sitter kvar också, ska ta ett lååångtbad sen så jag är fräsh till jobbet ikväll.

Gårdagen ja.. Så jävla kul! Alla var jättepeppade och det älskar jag. Cissi bjöd på 3-rätters hos henne sen körde vi på. Runt 11 kom taxin då blev det Harrys, där det dansades på scenen, högtalare.
Linda Rosing var där med en dj, sanna gick fram och frågade om vi fick sjunga för cissi och det gjorde vi. Så vi intog scenen och micken och sjöng Ja må hon leva, MED Linda rosing. Hon är tillochmed fulare i verkligheten än hon är på bild.

När jag och Sanna skulle gå hem runt halv 3 blev hon väldigt full och väldigt underhållande. Vi gick och filosoferade frågor som vad händer när man dör, finns det ett helvete och en himmel?

Ja, gårdagen var toppen. Nu ska jag spendera hela den här dagen åt att må dåligt och att försöka komma in i min gamla form. Måste plugga körkortsteori, packa till helgen och jobba sen ikväll.
I'm gonna die...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback