---





Dagen har vart mycket bättre än väntat. Imorse hade vi svenska, fastän det egentligen var buffertdag. Min svenska lärare har fått ideén att vi ska ta igen alla våra förlorade timmar på buffertdagar, vilket jag tycker är väldigt dåligt.
Iallafall, vi skulle ha läst 3 texter, vilket jag hade gjort så vi hade muntligt förhör på dom. Sen blev det en dålig nyhet från svenskaläraren sen en bra. Den bra var att vi får ta Brott och straff samtalet efter jul, boken är på 600 isdor och jag är på sida 20. Inte så troligt att jag hade blivit klar tills imorgon så nu känner jag mig väldigt lättad.
 När jag och emma hade vart på svenskan betalade vi äntligen kryssingen, nu kan ingen jävel avboka. nu är det kirrat och klart. 2 veckor idag precis.

nu sitter jag här, om 45 min ska jag gå och möta emma, vi ska ha trafikkunskap i 3 timmar.
Ska ta vara på all ledig tid nu, så hårdplugg med teorin den här veckan och helgen sen nästa vecka ska jag ringa sista minuten bokning varje dag, iallafall efter tisdagen för då är skolan slut.
Vet att jag kommer klara teorin då. Jag ska klara den.

Nu återgår jag till Sim's spelande.

P.s, min syster har hyrt ALLA avsnitt av julkalendern Jul i Kapernaum. Iiih, min helgsyssla.


image304

Kommentarer
Postat av: Linda

vilken julkalender va det? :O hoppas det e den jag tror det e :P berätta! ;P

Postat av: Sandra

:( Jag är äckligt avundsjuk. Bästa julkalendern någonsin.

2007-12-12 @ 23:58:33
URL: http://sandramarianaelisabet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback