8 dagar till totalt kaos.








Äntligen kan jag skriva äntligen jullov! Min skoltrött het är så jävla stor just nu, så mycket som jag har vart borta på sistone från skolan har aldrig vart förut. Bara dom senaste 3 veckorna har jag missat 4 fotolektioner. Jag brukar missa högst 3 per termin. Men har bara inte orkar, mitt körkortskuggande påverkade mig mycket förra veckan, det gav mig en känsla av att jag bara ville ge upp.
Jag hoppas att jullovet ska ge en nytändning, behöver det för att kunna fixa utställningen till foto.

Avslutningen var hyffsat bra idag, en tjej sjöng bridge over trouble water, som är en av mina absoluta favoritlåtar. Verkligen en som berör sådär att man får ståpäls. Hon gjorde den iallafall underbar, resten var ganska hyffsat bara Sonny höll tal, några andra band sjöng.

När hela avslutningen var klar, när vi hade fikat med klassen gick jag, Emma och Johanna till waynes och åt. Vi pratade om att kanske sätta oss på perrongen ikväll, vilket vore ljuvligt. Inte supa som vi kommer göra imorgon, utan bara ta det luuungt med lite, lite cider.
Nu är det ingenting bestämt men jag hoppas.


- When you're weary, feeling small,
when tears are in your eyes, i will dry them all;
I'm on your side. when times get rough
and friends just can't be found,
like a bridge over troubled water I will lay me down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback