9 crimes







Jag har bundit en speciell kontakt med killen på rixvideo. Varför vet jag inte, det är inte speciellt ofta som jag är där för att hyra film, hyra film gör jag bara helgen som denna, när jag verkligen inte har någonting planerat.
Iallafall, förra gången jag var där hyrde jag 4 för 44. Då frågade han om jag skulle kolla på film den kvällen. Det var söndag, jag hade hyrt 4 filmer. Nejdu, jag ska ut och festa.
Igår var jag där igen, vid 9 slaget. Jag plockade på mig 4 filmer (jag är världssämst på att hyra film, för jag hyr alltid filmer jag redan har sett ) När jag står i kassan och slår in mitt personnummer ser jag den, shrek 3. Jag plockar på mig den också. Kalaset gick på 94 kr, för 5 filmer. Det här var inte grejen, saken är den när jag har sagt "jag ska ha den också!", så slänger jag dit shrek 3 filmen. Då säger han: Vill du ha en påse?
Såhär: Jag har hyrt 5 filmer, inte fan tänker jag släpa dom i handen direkt. Han måste ha hört det i mitt tonfall att det var en dum fråga, för efter jag hade sagt mitt: eh, ja tack. så säger han: oj, det var kanske en dum fråga. jag är så van, he-he.

Special connection, you know.

(dom filmerna jag hyrde var: shrek 3, seven, säg att du älskar mig, nyckeln till frihet och tjenare kungen. Jag har sett alla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback