[Elvis Presley Bridge over Troubled Water]






Att duscha är bland det bästa man kan göra "dagen efter". Så jekla skönt! Äta gott är också ljuvligt, när jag kom hem från min och Cissis stanrunda sparng jag in i duschen sen gjorde jag två röbetssallad och köttbullsmackor. Vi har vart nere från 11 idag för att inhandla alla julklappar, nu är jag äntligen klar.
Emma kom ner vid 2, då gick vi och fikade p åwaynes och bestämde att vi ska till mulligan ikväll, prata strunt och dricka lite.
Efter igår är jag inte jättesugen på att dricka men några cider går nog.

Gårdagen ja.. Haha, en återkommande mening, gårdagen. Det blev lite mycket för min del, jag ranlade hela tiden påväg till harrys, väl inne höll jag på att bli utkastad för jag var för full. Som tur är plockade jag fram hundögonen då ordna det sig.
Jag behövde inte slösa pengar på dricka, men det jämnade ut sig när jag tappa bort en hundralapp. Jag har verkligen ingen aning om vart jag kunde ha tappat den.

på vägen hem skickade jag tydligen 11 sms till cissi, haha. när jag kom hem åt jag kyckling med sås, vilket resulterade i att hela mitt täcka var nedkladdat. Det uååtcäkte jag först imorse.

Lärdom av kvällen: Kombinera inte 7,0;or med öl.

image306   image307

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback