Hur gick det då?






Ja, hur gick det för mig på teorin.
Om jag säger såhär: jag har legat och gråtit sen jag kom hem.
Patetiskt, jag vet. Men det gr inte att sluta. Bara när jag skriver det här blir jag tårögd, vill inte tänka på någonting som har med körkortet att göra. Jag vill inte längre.
Allting hade vart så annolunda om jag inte hade ansträngt mig.
Men fa-an vad jag ansträngde mig, jag anstrngde mig till den gräsen att jag gick och tänka på vägmärken och lagar hela dagarna.
Det räcker aldrig till. Jag räcker aldrig till.
Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: emma

inte för att jag har gjort teorin. men jag känner fan igen mig i din beskrivning. Hold on josefine, du är så jävla bra!

Postat av: Rogic

josse kämpa ! Det här kommer du fixa din envisa jävel ! Enligt alla som har tagit körkort så ska du nöta sönder teorin på datorn, kör det om och om och om igen !. Finns att ladda ner :) Du fixar det här !

2007-12-11 @ 09:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback