Jävla skit lördag.




Hela lördagen har vart åt helvete. Min kära mor for iväg till Norge imorse, så hon ringer mig halv 12 och väcker oss alla här hemma. Varken jag eller Bea hade hunnit vaknat så jag vaknar av att hon ringer hem, 3 gånger. Ingen orkar gå upp och svara. Då ringer hon min mobil, då svarar jag. Grejen var att jag satt uppe till typ 3 inatt och kollade på "The notebook", så jag var skapligt trött.
Vid halv 1 gick jag ner till stan där vi skulle betala Tallin-kryssningen. Vad upptcäker vi då? Jo att hela skiten var stängt.
Min trogna vapendragar Emma och jag stannade kvar och fixade lite, kom hem runt 3. Fick gå hem i SPÖREGN.La in en skaldjursgratäng och fick slänga imig den eftersom jag och morfar skulle övningsköra halv 4.

Nu är klockan halv 5 och vi har redan övningskört. Det gick inte att köra, jag såg verkligen ingenting. Det var mörkt, det spöregnade, när jag körd epå 70-väg så varje gång en bil körde förbi fick jag vatten över hela rutan, alla bilars lysen bländade mig. Jag blev på så jävla dåligt humör att jag åkte hem. Nu sitter jag är, förbannad på allt som har med det här skitvädret att göra. Bättre blir det inte av att jag måste gå till jobbet, eftersom min jävla syster vägrar skjutsa mig och mamma är i norge.

Fattas bara att det inte kommer finnas nån taxi åt mig i natt så jag får gå som ett våldtäcksmål för alla jävla kåta äckelgubbar där ute.
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Kommentarer
Postat av: sanna

älska the notebook :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback