kryssning imorgon med 10 idioter






Nu låter jag jävligt fjortis men fan vad fulla vi kommer vara på resan. Det kommer vara helt sjukt vad alkoholen kommer flöda. Jag kommer släppa kontrollen helt, precis som jag älskar! Är man här hemma och festar har jag alltid en spärr, man vill absolut inte överskrida den. Eftersom alla som går ut här bor i stan, skämmer man ut sig vet alla om det sen.
På båten finns det inga såna begränsningar, vi kommer inte känna en jävel. Vi har ett underbart ordspråk "Det som händer på Östersjön, stannar på östersjön"

Gårdagen var underbar, precis som alla andra julaftonar. Det blir aldrig misslyckat eftersom alla ser jämt likadant ut. VI är hos mormor och morfar hela släkten. 1 Äter vi julbord, 3 kollar vi på Kalle Anka sen Kan du vissla JOhanna. Sen blir det julklappasöppning, som tar typ 3 timmar eftersom vi har traditionen att en öpnnar åt gången.
När alla har kollat igenom sina julklappar nlir det gröt och skinkmackor, efter det hemfärd. Var hemma runt 9 igår. Det roligaste iår var att pappa firade med oss, det har han inte gjort sen han och mamma skilde sig.
Det var skönt.

Ikväll ska jag jobba men först måste jag packa. Jag älskar att packa så jag vill dra ut på det lite extra. Packar jag ikväll kan jag sova någon timme längre imorgon också. Milla är världens pärla som ska hämta mig inatt, eftersom min egna mor anser att det är bättre för mig att gå som ett vandrande våldtäcksobjekt klockan 3 på natten.
Sen ska jag soova, soova soova.

Det här är det allra sista jag kanske skriver i den här bloggen, vem vet. Vi kanske alla dör av alkoholförgiftning ute på Östersjön.
Men åter igen: Det som händer på Östersjön, stannar på Östersjön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback