Love is not a victory march.





Herrejösses vad jag är slut i huvudet. Ända sen jag kom hem vid halv 5 har jag suttit och pluggar körkortsteori. Eller nästan. Saken med mig är att jag pluggar alltid bättre när jag får göra lite pausar.
Ta idag tex:
Jag började plugga vid halv 5 när jag kom hem, runt halv 6 tog jag data paus i en kvart. Fortsatte till 7 ungefär, då behövdes matsäcken fyllas på och varje gång jag har ätit får jag nya krafter. Efter maten tog jag ett bad, i ungefär en halv timme.
Vid 8 började jag plugga igen, nu har jag internet paus.
Ska snart återgå till böckerna. Anledningen till att jag måste plugga som en idiot nu i veckan är för att jag (Smartass som jag är) har bokat uppskrivningen måndagen efter vi har vart i stockholm. Vilket gör att hela helgen går bort som pluggtillfälle.
Ska iallfall sitta imorgon eftermiddag/kväll, på onsdag har jag trafikkunskap i skolan sen går tyvärr kvällspluggandet bort för då ska vi ikväg på middag hos Cecilia som sedan övergår till utgång på Harrys.
Torsdag har jag 4 timmar efter skolan tills jag börjar jobba.
Sen försvinner Fredag och lördag. På söndag tänkte jag ta ett skapligt tåg hem så jag kan sitta på kvällen och läsa in det sista.

Just nu känns det jävligt bra. Jag tror jag kommer klara det här. Kan inte beskriva hur jag kommer känna om jag inte klarar det, det finns liksom inte i min bok. Då kommer inte mina kompisar få möta en glad Josefine nästa vecka.
Nej, därför tänker jag bara läsa trafikkunskap den här veckan. Fuck internet och andra bra böcker man kan läsa. Fuck tv;n.
Nu jävlar blir det trafikkunskap för hela jävla slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback