[Mr. Big - Wild World ]







Cissi länkade en riktig gammal goding idag, älskar när man får tag i musik som man inte har hört på ett tag. Hon gav också ett förslag hur kvällen skulle kunna arta sig, dricka litervid med vin och bara lyssna på sån musik. Ååh, vad det lockar mer än att jobba! Eftersom jag jobbar ikväll gav jag förslag att vi har en sån afton någongång på lovet, det tyckte hon lät som en bra idé.

Idag har jag haft en riktigt slappardag, då pratar jag riktigt slappar dag. Har fått absolut ingenting gjort. Vaknade vid 12, gick upp. La mig framför tv;n, där jag stannade nästan hela eftermiddagen. Det har gått gamla "bonde söker fru" avsnitt hela dagen, det blev min lilla sysselsättning.
Dom ända avbrotten jag har gjort är när jag har spelat sims vid datorn. Första tecknet på jullov för mig är att jag blir simsberoende. Helt sant, förra jullovet satt jag och spelade nästan 8 timmar per dag ibland. Det är så sjukt kul. Men som sagt, bara i perioder. Nu har en period börjat, efter ett uppehåll på nästan 4 månader.

Iallafal,slappdag. Dusch har jag hunnit med, alldeles nyss. Nu sitter jag här, ska åka till jobbet om drygt en timme. Ser väll sisådär fram emot det.
Imorgon, slappdag. Mowha, vad ljuvligt det ääär... Jullovet kommer bara bli slappt, måste ladda om till nästa termin i skolan. Tror jag ska ha ett uppehåll i bloggen också. (och ja nu lät det som att jag har typ tusen läsare att underhålla men så är det inte alls) Ibland undrar man bara varför man skriver blogg, alla skriver om precis samma saker, vilket känns trist.

Neeeeeeeeeeej om man skulle klä på sig. Röksugen är jag också.
Damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback