[Nicola Sarcevic - lock sport krock]






Jag får ont i hela kroppen dagen efter jag har jobbat. Inatt (runt 4 tiden) när jag skulle sova värkte fötterna så mycket att jag trodde att jag aldrig skulle få sova, tillslut somna jag och nu är jag precis nyvaken.
Gårdagen, ja.. Mycket mer att göra än i torsdag, men det resulterade bara i att tiden gick fortfare. Måste säga att det är riktigt kul att stå i garderoben. Av någon anledningen är alla människor jätteprat glada, vissa står hellre och pratar med oss i garderoben än står i baren.
Jag hade räknat med att någongång hamna i dispyt med någon, eftersom det bara finns fullamänniskor där och ni vet ju alla hur fulla människor beteer sig. Igår blev jag kallad Hora av en tjej, fast det brydde jag mig inte om. Hon hade stora problem med annat så det var rätt åt henne att hon fick gå sen.

Ångesten fyller min kropp när jag tänker på hur mycket jag måste plugga den här veckan. Utställningen ska bli färdrigfotad, svenska boken brott och straff ska läsas klar, jag måste plugga SJUKT mycket körkortsteori, idag är det 8 dagar tills jag skriver upp.
Jag vill klara det så gärna så nu blir det biblioteket varje dag. Jag ska ha det där körkortet.

Nicola Sarcevic väcker upp massa gamla minnen och jag har glömt hur bra han är. Speciellt lock-sport-krock och lovetrap.

"I haven't done much for you
And I'm afraid I never will
Didn't tell you that I'm sorry
For the part of you I killed "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback