now time teaches me to pretend it doesn't matter.




man skulle kanske ta tag i pluggandet, så man gör lite nytta när man stannar hemma från skolan.
ja, jag stannade hemma idag också. min skolmotivation är borta, jag är så skoltrött.
ändå har jag sjukt mycket att göra, läsa ut en svenska bok på 600 sidor,
skriva historia, mediakommunikation och mediekunskap.
ja, därför tog jag en dag hemma. hittils har jag inte gjort nått studerande, det ända jag har "hunnit" med är att sitta här och kolla på brookeback mountain. (vilket är en underbar film)
kände för en sorlig film när mitt humör inte är det bästa.

tanken att körkortsteoripluggandet inte är över får mig att vilja kräkas
- you've got inside this naive head of mine
now time goes by
you knew you would
you knew you would
I need to understand
replaceable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback