[The Killers - Mr.Brightside (Jacques Lu Cont Mix) ]






Det är så inhårhelvete kallt i våran lägenhet. Mina händer är helt iskalla, inatt var jah tvungen att sova med tights och en långärmad tröja, ändå frös jag. Jag kan inte sova med strumpor så fötterna höll på att frysa till is, kändes det som. Mamma ska som tur är köpa ett extra element till mitt rum men det är såhär varje jävla år. Såfort det blir kallt kommer våran ägare och skruvar ner värmen, för att spara el. Mamma klagar, han vrider upp den, för 2 veckor. Under dom 2 veckorna är det nästan hawai varmt inne, så man tillochmed kan gå runt i trosor och linne. Sen tycker ägaren att han har varit för snäll, då åker värmen ner igen.
Nu är värmen nere igen, och det är olidligt. Annars kan jag gilla att det är lite kyligt inne men inte så man jämt sitter och fryser. Brrr.

Nu peppar jag med remixen av mr. brightside, för ikväll blir det fest! Elin bjuder på förfest hemma hos henne, vi ska köpa med oss mat, sen blr det suupaa!
Som alla andra gånger jag ska festa vet jag att min spritleverans kommer krångla, det är alltid samma sak. Markus har inte hunnit hem i tid, han åker till systemet vid 6 sen måste jag själv åka och hämta spriten. Så var det iallafall förra gången, klockan halv 8 skulle jag vara borta, 6 klev jag ur badet. 5 över 6 ringer han och säger att han har vart på systemet. Då vågade jag inte be honom komma och lämna spriten, eftersom han hade vart snäll och handlat så mycket också. Så jag kliver upp på cykeln, cyklar dit i blött, nyduschat hår, träningsbrallor och luvtröja. Såklart spöregnar det ute. Kvart i 7 var jag hemma, dyblöt och ingenting hade gjorts. Snacka om stressigt.
Jag lovar, det blir samma sak idag.

Nu måste jag bara hitta ett sätt att fördriva eftermiddagen. Hittils har jag spelat sims sen jag vakna i morse, vilket var vid 11 Börjar tröttna lite smått men vafan, har inget bättre för mig.
Så nu ska jag spela sims.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback