those dancing days






Nu sitter man här, nyduschad, ny peelad, ny bodybuttrad. Ja, hade en liten skönhetsstund idag. Tänkte att jag kan lukta lite gott till jobbet ikväll.
Jobbet ja.. Är inte jättepepp men fan, det är ändå rätt så kul. Lite segt dom stunder de inte kommer folk men det får man ta. JObbar med världens pärla så det är bra.

Jag sitter med ett dilemma också. Äta kvällsmat eller inte äta kvällsmat.
Sist jag åt var vid 3, så jag är fortfarande ganska mätt. Men skippar jag kvällsmaten kommer jag bli vrålhungrig vid 12, eftersom jag jobbar kommer jag inte kunna gå ifrån för mat.
Tror det blir en kycklingsallad.
Haha, ja, här i bloggen står det om mina vardagsproblem, även matproblemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback