bara för att

jag inte harbara för att någonting att göra











(jag snodde från dig sandra)

10 FAVORITER
färg:
  röd och svart.
mat:  allting som är onyttigt.
band/artist: guud vad svårt.. kent och the fray, tror jag.
film: the notebook. (gråter som ett barn varje gång)
bok: pass
sport:  ingen, haha.
årstid:  sommar!!
veckodag: fredag.
glassmak: päron.
tid på dygnet: kväll.

9 "FÖR TILLFÄLLET"
humör: ganska nere.
smak: halstablett.
kläder: träningsbyxor och en oversizetröja och mina mystofflor.
bakgrund: josé gonzález - heartbeats
nagellack: genomskinligt.
tid: 20:31
omgivning: ingen.
irritationsobjekt: tralalala...

8 FÖRSTA
bästa vän: michis
screenname: öh?
husdjur: en katt, nala.
piercing:  örat.
förälskelse: adrian.
musik: ingen aning. magnus uggla.
bil:  ....
kyss:  med adrian inne på skoltoaletten.

7 SENASTE
cigarett: i går.
mat: spagetti och quornfärs.
dryck: vatten.
biltur: iförrgår, till konsum.
kyss:  haha ifredags, med X.
spelad låt: Nicola Sarcevic - lock-sport-knock.
TV-program: Dr Phil.

6 "HAR DU NÅGONSIN"
dejtat någon av dina bästa vänner: nej.
brutit mot lagen:  ja.
blivit arresterad:  nej.
badat naken:  ja.
varit med på TV: ja.
kysst någon du inte känner: haha, as if!

5 "NEJ TACK"
kläder: utsvängda jeans och pastell färger.
mat:  rött kött.
musik: techno och ghettomusik.
dryck: bröstmjölk.
personlighetsdrag: schitzofreni

4 SAKER
du gjorde igår kväll: var hemma hos christoffer med milla och linus.
du kan höra just nu: "there where times when i did hate you, and i wished that you were dead"
du inte kan leva utan: luft.
du gör när du har tråkigt: fixar mina nagler eller så ritar jag.

3 PERSONER
du kan berätta allt för: mina närmaste vänner.
du tycker om: ärliga människor.
du inte gillar:  falska människor.

2 VAL
kaffe eller te:  kaffe!
vår eller höst: höst.

1 ÖNSKAN
att bli en sån jävla framgångsrik fotograf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback