[Brett andersson - love is dead]




as he goes left you stay right..


nu är det lov, och jag har redan tråkigt. vääärt. dagen har för de mesta vart seg, vaknade vid 10 och strax efter det gick jag upp.
har fått en härlig vana av att öppna fönstret helt när jag vaknar och sen krypa ner under täcket.
det är nice.

mamma åkte iväg till norge imorse, så hej-färdiglagadmat like plättar and so on..
orkar aldrig laga iordning någonting specellt,  idag har jag överlevt på plättar och pistache-nötter.
det har också gått ner ganska mycket kaffe  (muuuumsiii <3)

jannike's födelsedagsfest i lördags var så jävla great! eller ja, ibörjan var den liite seg bara men sen blev det bara roligare och roligare!
några höjdpunkter:
- på toan med elin, sanna och sanna. helt plötsligt brast ett asgarv ut hos alla så elin hamnar på mig, jag hamnar på golvet OCH sanna tappar sin dricka på mig. en halv flaska, yeah! men kul vare
- när vi satt ute och sjöng "en helt ny värld" och jannikes mamma kommer och säger att vi ska vara tysta eftersom det finns folk som sover. jag: "men vi trodde det var okej, för vi sjöng ju aladin!"
- Vid busshållplatsen när fredde först säger "ey jag ska fråga killarna från förorten" och sen när vi försöker klura ut texten till Fredrik snortare och cecilia synd.
-  När vi kör "jag-har-aldrig" och johanna frågar: jag har aldrig haft trekant" sen är själv påväg att dricka och smäller sen ut sig : NEEEJ JAG GJORDE FEL! jag har inte det, ärligt!!

YOU WANNA BOOM BOOM AT MY HOTELROOM?

hoppas fredagen blir likabra som denna löördagen blev! om inte bättre..

fan, jag saknar annis. jättemycket. konstigt hur 2 personer kan bo samma stad och gå i samma skola och på samma program och bara ses ca 1 gång i månaden.
miss u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback