[Keane - me might as well be strangers]

ahaha





igår fyllde den damen år, 18 år för att vara exakt. var och åt chokladtårta och gav present. haha.
lite sneaker sanna är, när brandlarmet går då ser man henne smyga fram till tårtan! haha.

matlagningen tog inte så lång tid som vanligt, var därifrån vid ungefär 6 sen gick jag och solade 25 minuter på rixvideo. BURNED MOTHERFUCKAH.  skit, är helt röd.. aja, får hoppas att det ordnar sig tills imogron, annars kommer jag inte! (sorry carro)

just ja, caroline firar vi imorgon som fyllde 18 förra hlegen. maah,kommer bli kuligt!

veckan har gått väldigt fort, och klagar hela tiden på att jag inte har nått att göra i skolan, men sanningen är när vi har alla håltimmar så är det egentligen meningen att man ska plugga, men vi fikar 3 timmar på waynes istället.
så ja, får ta itur med allt under helgen. har en engelska uppsatts, matsedel till matlagningen att göra och sen samhäll prov på torsdag. greeaaaat.

har föresten haft typ internet upphåll i veckan., dock inte med flit. det har bara blivit så, inte orkar eller haft lust.

.
i tisdags tog gunnar (min fotolärare) in alla för att samtala lite om betyg och hur det går osv-
min kretik blev: "du borde sakta ner och inte jobba i dubbelhastighet, du har tex aldrig lämnat in nått försent" (okej, är inte det bra eller..?)

sen fick jag och cissi lite klagomål att vi är för "fnittriga" som han så fint uttryckte det. "ja ni hänger ju alltid ihop och ibland kan det bli mer lek än jobb" knappast, men jaja.

haha, markus fick föresten be om ursäkt till lasse idag (aka Lassie) bara för vi lekte med en bild på alex förra veckan. p-a-t-e-t-i-s-k-t.

anna skipper kallar på mig, KÖR MOT TV;N ROBIN HOOD!

"I don't know your face no more
or feel your touch that I adore.
I don't know your face no more,
It's just a place I'm looking for"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback