[Oasis - stop crying your heart out]



var ett jäkla bra tag sen jag lyssnade på dom, men nu när jag väl har börjat kan jag inte sluta.
fast wonderwall spelas fortfarande med jämna mellanrum, ett måste liksom.

en annan tanke slog mig, att jag har uppdaterat väldigt mycket här på sistone. om det är för att jag har ett otroligt spännande liv eller om det är för jag skriver mycket strunt vet jag inte.
jag gissar på det sisnämnda iallafall.

det var inge elevrådsmöte, emma och jag blev besvikna. hoppades faktiskt på att slippa svenskan, orka renesärren?
everything goes with the right ooo's.

engelska-uppsattsen om 60- talet är långt ifrån klar. har skrivit allting på svens (nöjd hittils faktiskt) men ja, nu är det att översätta det kvar.
aah, orka sig inte.

en liten rolig händelse påmsn:
(jag skickar en bild på mig och cissi från typ 2005)
jag: åh vad brun man var..
cissi: fyfan vad äcklig..
jag: eh tack.. (A)
cissi: nejmen jag mena ju mig!!
jag: haha ja men det kom ut lite fel..



"cause all of the stars
are fading away.
just try not to worry,
you'll see them some day.
take what you need
and be on your way,
and stop crying your heart out."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback