[Salem al fakir - it's true]



typiskt att lov ska gå så jäkla snabbt. det är redan torsdag och jag skulle lätt kunne vara hemma en vecka till.
eller ja, nu är de inte så att jag har suttit inne alla dom här dagarna, men för det mesta har jag bara tagit det lungt.

men jag har hunnit med att handla lunch med annis för 130 kr, och sen att stå och vänta på henne i 40 min utanför fel konsum.
såhär var det: vi pratade först via telefon, sen msn. så sa jag : jamen då möts vi vid gröna konsum om 20 min.
annis: ah, copp forum.

så emelie skjutsar mig till GRÖNA konsum och där står jag... i 40 min... sen gav jag upp och började gå hemmåt, då ringer telefonen och linda säger att annis sitter och skriver till henne på msn och undrar vart fan jag är.
då blir det klart att hon har stått vid coop forum vid vseaplan i 40 min, och jag vid gröna coopforum.
tillslut hittar vi varandra, och vi köper mat.
efter det visar hon sitt nya hem (hur fint som helst!) och vi lagar mat.
guuuud vad mätt man blev. efter maten fick det bli kaffe och choklad. sen ritade vi i gamla ritböcker.
thanks for a great day, hun. <3

igår var jag ute och traskade med cissi i ungefär en timme. vi hade inga missförstånd men jag såg henne komma på håll ,och eftersom hon hade MP3-spelare i så hörde hon inte mig. så jag fick springaikapp. det var hårt.

på kvällen åkte jag hem till milla, väl där höll vi på att avlida av skratt (vad vi skratta åt kan jag tyvärr inte avslöja)
top model kikades också, very good.

resten av lovet blir det slappt, eller imorgon ska jag hem till sanna på kvällskvisten. det kommer bli najsi.

Another boy who will discover, find out what you already knew.
She's got a different point of view




"the grass is greener on the other side
I've told some people now to know it
forget you old long come over to mine
take your first step and you will get there in time - it's true"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback