[Saosin - third measurement in C]



internet sittande likamed NOLL..
yeah, jag njuter.. fast bryter såklart mot det nu. men vafan, gårdagen blev helt internet fri. värd att firas! 


PLUGG PLUGG PLUGG. jag orkar inte?!
allting kommer nu på en gång, men så är jag. jag jobbar väldigt bra i slutspurten och det gör också att det blir välrdigt stressigt och att man MÅSTE bli klart.
då får man offra timmar av sömnen för att få den där sista uppsattsen klar.

lovet är efterlängtat. sovmornar, aaaaah. jag är så jävla mogrontrött! varje morgon flyger tanken förbi: faan, den här lektionen är inte så viktig, ska jag sova kvar liiite längre och skippa den?"
fast nej, det blir bara värre.
vafan, jag får helt enkelt lägga mig tidigare. men jag kan inte hjälpa att alla bra scrubsavsnitt sänds kl 23 på kvällen. har man sett ett måste man forsätta..

sitter och ler åt Annikas leone's krönika i Fredag. den handlar om att artister har så dåliga låttexter.
för att citera:
"Andra nutida favoriter som definitivt mått bra av en omgång av nödrimspolisen är så klart Martin Stenmark och Basshunter. :
Jag vill kasta loss och lära mis sloss. Raka av allt hår och bäras ut på bår.
Okej martin. Vi hajar... Ingenting...
"Vi sitter här i venten och spelar lite DOTA å springer runt å creepar, motståndet vi creepar. berättar Basshunter och gör oss totalt nollställda." "

det är fan ett drömjobb, krönikör..fan, bloggen kan kanske bli en hjälp på vägen?

jag vill till londoooon!
handla på secondhand, köpa billiga cdskivor och dricka engelsktkaffe..
JAG VILL!

ska fan spara ihop till en weekend där. vilken dröm!

(och förkylningen ger sig inte, den blir värre...)

"taking back, overdone.
free and safely.
souvenirs out of style (right before you got it all)
do it so, i'll be mad.
you'll be gone.. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback