[toto africa]



back to the 80's!
både jag och cissi såg scrubs avsnittet förra veckan när den var med. så skön scen!
(JD ligger i badet fullt med skum och tänker): on my freeday it's me and toto..
sen sätter han på africa och börjar sjunga till.
han ser eliotts bodybutter (mangosmak) och tänker: mhhhm, mango..

även fast han är ledig så kallar Dr cox in honom för att jävlas, eftersom det var så JD gjorde mot honom när han först började där.
Eliott kommer och frågat: have you been eating of my bodybutter?
JD: eh nooo.
(men egentligen tänker han:aaaand i loooved it!)

JAG ÄLSKAR SCRUBS!

vet egentligen inte vad jag gör vaken och pigg nu, börjar inte förän 14:40. har bara samhällsprov och matlagingen efter det..
känns lite segt, men bättre än att åka pulka i vilsta iallafall. ändå sen mitt benbrott har jag haft en skräck för allt som har med pulkor att göra.

måste bara skriva roligaste konversationen igår (innan mediekommunikationen:
jag: hahaha..
cissi: vafan garvar du åt?
jag: nejmen det faktum att du har vart tillsammans med en kille som älskar baywatch..
cissi: hahaha..
carro: vaaaa, gjorde han?
cissi: japp , och vi kallar honom för baywatch ante..
carro: hahaha
jag: jamen carro, du har ju förfan vart tillsammans med en bög!
carro: VA?!
jag: jamen simon...
carro: haha han är ju inte bög!!
jag: nejmen vann inte han... hahah jag var påväg att säga fröken sverige! nejmen jag menade sveriges man!
alla: HAHAHAHAHAH

nu har jag blivit sjuuuuk igen, det suger. min hals är helt igensvullen så jag kan inte svälja. :(
sen har jag börjar snora också.

"It's gonna take a lot to drag me away from you.
There's nothing that a hundred men or more could ever do .
I bless the rains down in Africa "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback