[David grey - this years love]




nu var ett tag sen jag uppdaterade här, men har egentligen ingenting att skriva.

hade en jätterolig fredag, kollade dubbla CSI avsnitt och sen gick jag och la mig. haha. somnade vid halv 11. det som var mindre roligt var att bli väckt typ 5 gånger av olika saker, en syster, katter, hunden.

idag ska jag inte heller göra någonting, har vart ute och gått i ungefär en timme.
orkar inte med att ha kontakt med världen, så känns det.
jag vet inte varför jag har tröttnat, men det verkar som att du blir drygare och drygare och det stör mig. det stör mig som fan, för att vara ärlig.
såna småsaker du har gjort för mig förut gör du inte längre och det gör att jag blir riktigt sur.

MTV har livespelningen hela dagen, and i'm loving it.
dagens solstråle, helt klart! just nu spelas coldplay på högvolym.


"losing all control of every dream inside my soul
and when you kiss me on that midnight street,
sweep me off my feet.
singin ain't this life so sweet.
"




uppdatering:

jag tycker det är ganska töntigt när man har sin pojkvän som sin visningsbild. (bara pojkvännen det vill säga.) cute, visst. men även fast man har en pojkvän så är det ju fortfarande ens egna msn, som man har sina egna kontakter på, och dom vill nog hellre se ditt ansikte än din pojkväns.
bara en tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback