[Jimmy eat world - 23]




det är konstigt hur dom oväntade kvällarna kan bli dom bästa. i går tillexempel, jag hade inte alls höga förväntningar på att det skulle bli roligt, liksom ändå tills kl 5 så var det ovisste vart vi skulle vara och vart vi skulle ta vägen.
men nu kan jag verkligen påstå att det var en lyckadkväll, från början ända fram till slutet (som var vi ungefär halv 3 på natten)

kvällen startade hos jannike, det blev jag, cissi, emma, sanna, gabioch såklart jannike. vi sjöng singstar och hade det mysigt.
jag och sanna battlade säkert 10 gånger men jag cann every time. (yeees!)

alex kom sen och hämtade oss så vi stack vidare till torshälla, på resan dit satt jag och cissi och dunkade musik och sjöng till the knife.

när vi väl kom fram fick vi se att våran käre klasskamrat danne var där, så vi gick vidare mot stället. väl där körde vi ramsor som "vilka är det som gör den hääär festen?!?!" - VIIIII!!
hade gryyyymt kul därborta, men vi halv 1 var vi tvugna att sticka, så Garrett (min svenska lärares son) kom och hämtade oss.
det var en intressant biltur, för i bilen satt gabi, jag., cissi och någon kille vi inte ens kände.
det blev ganska skrikigt, eftersom jag envisadesom att vi skulle skjutsa cissi till dörren medan cissi själv tyckte vi kunde släppa av henne borta vid sundbyholmsvägen (typ 1 mil från hennes hem!)

Cissi: "Ni kan stanna här, det är inte långt kvar nu"
Josse: "NEJ NEJ!! Nu kör vi ända fram. Kör rakt fram till grusvägen sen svänger ni vänster , sen höger o sen vänster igen"
Gabi: "Josse du vet ju fan inte ens var vi är"
Josse: "Jooooo det vet jag visste, håll käften!"

efter det skulle garrett skjutsa hem han rosen, och mig också men det slutade med att rosen och jag gick upp till honom, haha.
efter en halvtimme ungefär kom emma och dom, allting fortsatte.

vinglade hem vid 2 i mina guldigapumps och tänkte att kvällen inte kunde ha blivit bättre.

"I felt for sure last night,
that once we said goodbye.
 no one else will know these lonely dreams,
no one else will know that part of me"

Kommentarer
Postat av: Lenita

haha min topp va fan i alex bil, kunde inte bli gladare

2007-01-14 @ 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback