[u2- kite]




det är typiskt att jag har blivit förkyld nu när skolan ska börja. jag är ju inte direkt ledsen om jag måste vara hemma från skolan, men det jobbiga med media är att missar man tex en fotolektion hamnar man sjukt mycket efter.
likadant med grafiska.

för att sammanfatta lovet så har det vart great, jag har tagit det lungt den mesta tiden, precis som jag har velat.

igår hyrde jag, emma och sanna film, 4 för 44.
vi hyrde 4 svenska filmer (för att ta dom i ordningen vi såg dom) :
- Fjorton suger
- Sandor slash Ida
- Adam och eva, fyra födelsedagar och ett fiasko (mot min vilja!!!)
- Fröken sverige.

fast adam och eva filmen börja krångla så då kolla vi inge mer, så det blev 2 ½ film.
mys var det iallafall.


(Hasse och lena och co var och kika på resor idag, det blir grekland 21 juni!!!!!!!)


jag är helt kär i kite!!
http://www.youtube.com/watch?v=mwMdO3HK_ws


"who's to say where the wind will take you,
who's to say what it is will break you.
i don't know, where the wind will blow.
who's to know when the time has come around?
i don't want to see you cry,
i know that this is not goodbye."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på
GratisGenerationen. och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-01-07 @ 14:15:14
Postat av: Sandra

Hu. Vad rädd jag blev. Hasse och Lena heter W's föräldrar.

2007-01-07 @ 16:00:45
URL: http://hesselback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback