[u2- where the streets have no name]



dag 1: (agående det i förra inlägget där jag skrev att jag skulle sluta med allt dåligt) kunde faktiskt inte ha gått värre. jag bröt mot min egen regel, jag åt eriksson. ah, känns fel nu men serveras det falukorv med makaroner så finns det inget val.
måste ha mat liksom. jag vet, finns bättre alternativ än eriksson men whatevör liksom.  det får starta imorgon istället!

trots motgången vid lunchen kände jag mig stolt nere i cafeterian, jag sa nej till att köpa delikato liksom. DELIKATO! det händer inte ofta (aldrig faktiskt) så vafan, det är ju en framgång.

köpte även en bodyscrub idag, alltså inte kropp skrubbare utan en kräm som fungerar som en kroppsskrubbare.
har hunnit invigit den och den är att rekomendera! bara för 29:50 kr on H&M-.

dagen har förövrigt vart helt ok, foto var ganska roligt, var bara "tvungen" att ta en bild så vi slapp springa runt i kylan allt för länge. den här bilden handlar om "det gyllene snittet"

blev även total ignorerad av min engelska lärare efter ha sagt att han var tonåring på 50-talet.
det kommer  inte många chanser när man kan skämta om mats, och när dom väl dyker upp tänker jag ta dom, oavsett what!
(svengenglish, of course)

imorgon ska jag klippa mig vid 10, så hinner kopiera upp min bild på foto så är det klarre sen. har även tandläkarn vid halv 2 så det är tveksamt om jag går tillbaka till skolan efter det.
nya håret: tänkte mig längden till axlarna och sen uppklippt. ska även färga det i en mörkbrun färg och sen en snelugg på det.
succé.

"and when I go there,
I go there with you.
It's all I can do. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback