"jag tycker de är så jobbigt att säga hej då så jag sitter här inne"


     
image93
härj i bilen påväg till gillberga                               





Seriöst, vad håller vi på med? Känns som att varje fest blir mer och mer spejsad, den igår var inget undantag. Började hos cecilia vid 6 tiden, det serverades tacos som var tillagat av mig och cissi (muumisii) Alkohol kom in i bilden redan då. Såklart blev det lekar, kort-spelet. Alla blev mer och mer dragna, maria fick på sig linneas blöja (hahah) och härjade. hel kul!
Vi blev sen bjudna till en fest i gillberga (som ingen av oss visste var det låg, jag vet inte än idag) filip kom och hämtade oss, det blev massa härj i bilen. Vi sjöng med till I'm yours som alla kunde texten.

Väl på festen dog vårat humör ganska snabbt, vi satte oss ute och rökte vattenpipa och fortsatte festa med våran ljudinvå.. det var inte uppskattat.
Tillslut rann bägaren över för hon dom bodde där, cissis guldiga skor fick oss utslängda.

Som tur var det fanns det två snälla grabbar som bjöd på taxi tillbaka, det var vi väldigt tacksamma över eftersom taxi notat slutade på 350 kr..
eh, inte kuuul. Men ja, vi blev ju som sagt bjudna.

Efterfest klockan 1 var det som gällde sen, hos emma. blev hemma hos henne eftersom hon bor centralt sen hade hon Atlas att ta hand om. Många började dö när vi kom in, mariaoch gabi såg väldigt trött aut ett tag. därför skickades maria och cissi ut på matjakt, dom gick och köpte kebabtallrikar.
Lagom till att dom kom tillbaka kom Fabian, simon och många andra. Vet faktiskt inte vad hälften av dom hette men trevliga var dom!
Tyvärr gav våra vänner upp här, det blev emma, jag och dom nyinbjudna gästerna som fortsatte, våra vänner gick och la sig.

Orkar inte beskriva allting nu, men tror klockan var halv 6 imorse när dom sista lämnade huset. Efter det gick jag in och härjade hos mariaoch cissi, cissi hotade emd att ge mig stryk om jag inte slutade.
Det var inte på tal för mig att gå hem så jag sov i Cassandras säng, la mig runt 6. Sov helt konstigt hela natten, det kändes som jag var vaken men ändå sov jag...
hum..
fick igen av maria runt 10 på morgonen, hon kom in och härjade som jag hade gjort på natten. vi satte och i emmas säng och pratade om gårdagen, sen runt halv 11 började alla gå hemmåt.
Jag gick hem barfota för mina skor gjorde såååå ont. Hade nya med HÖG klack. ih, inte gutt.

Iallafall, gillar efterfester starkt fan! men faaan så man mår dagen efter,  fest är på tal ikväll också. vettefan om man orkar det.

"jag tycker de är så jobbigt att säga hej då så jag sitter här inne"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback