"Jahaa, jag fattade inte att du inte ville ha mer, jag trodde du snackade om gympaläraren tack."



image97


världens resa! hade så himla roligt, blev helt klart över förväntan. orkar inte skriva om den nu så koppar citat från sannas och gabis bloggar. (widin.blogg.se och rogic.blogg.se)

-När vi kommer till campingen ska jag fan fråga någon om han vill pumpa min madrass eller pumpa mig, och fatta om han vill pumpa madrassen istället, då är mitt självförtroende knäckt för evigt.

-Sanna älskar hammarby, hon sjunger deras ramsor, hon har tom en fondvägg hemma med hammarbys flagga. Men det värsta är ju att hon tog med sig sina tur hammarby trosor och spännde på dom på lampan vi har i vår stuga.
- Hur kan en så söt tjej svika mig och heja på hammarby?

-tack, tack TACK
- Jaha jag fattade inte, ja trodde du gapa om vår gamla gympalärare Thack !

- Ja vill heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem !

- Spelar du handboll?
- Nee
- Du ser ut som en handbollsbrud, och dom är snygga, ta det som en komplimang

- Du har slickat på min skinka, slicka den andra !

-Jag väntar på att du hör av dig ;)
-Då jävlar lär han få vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback