ladies night!



Oh vad det blev ladies night i onsdags! Sannas altan kryllade av sugna tjejer som bara väntade på att få sätta i sig lite alkohol och bli snuskiga. I början lekte vi ett slags öl-spel, vet inte namnet på det men där man skriver upp 1-5 - drick klunkarna, osv osv. Efter det började nog alla känna av ganska så väl (jag väldigt mycket) så efter lite "jag-har-aldrig" var jag tvungen att dra mig ur lekarna, jag kunde helt enkelt inte behärska mig.
Vill väääldigt gärna se videon där jag säger "alltså.. jag får inte vara med... för jag är för full.." Skabbigt men det är inte oft ajag blir så.. faktiskt.
  et blev också mycket allsång, som hördes ändå bort till mig som bor en gata bort, min mamma påpekade morgonen efter att vi hade hört ganska väl hela kvällen, så då förstår jag faktsikt grannen som halv 12 skriker åt mig (halvnaken springandes runt huset) och nattis att vi ska hålla käften annars skulle han ringa polisen.
  Vi förflyttades oss då innåt där festen liksom stannade. Tre av oss drog till krogen. vi andra kände oss hungriga så gabi (som är VÄLDS SÄMST på att koka makaroner, vattnet ska koka innan dom ska i!!) och några andra som assistenser började tillaga makaroner och öttbullar.
Gabi startade sin danska, så fult!
- Paaaaaaasteeee? Äer de någon som ska hae paaaasteeee?
skrattade så jag höll på att avlida.

Måste bara säga att vi tjejer som var där blev very diiiirty ett tag, vi körde sanning och konsekvens (där vi upptäckte att vi hade två lebb-oskulder ibland oss men när kvällen var slut var även dom tagna)
  Ibörjan var det bara jag nästan som vågade köra konsekvens, då fick jag dra upp chips-smulor i näsan och släcka ljus med fingret.
MEN när alla började komma igång blev det värre, då pratar vi slicka allas bröstvårtor, slicka allas rumpor, skicka-vidare-hångel osv.

som sagt, den roligaste kvällen på länge och ni som var där är så jävla bra! saknade milla dock, vet att hon hade fullgyllt oss med många fler snuskigheter.

so long!

(bilderna är snodda från emmas bd, för jag har inte fått bilderna än men det kommer bra sen!)

image68  image69


image70image71

Kommentarer
Postat av: Caroline Ahrentorp

"så då förstår jag faktsikt grannen som halv 12 skriker åt mig (halvnaken springandes runt huset) och nattis att vi ska hålla käften annars skulle han ringa polisen" - hahaha, sjuk kväll, men vad hände med "det som händer hos sanna stannar hos sanna"? ;D

Postat av: josefine

det var mycket jag inte har berättat, så visst blir det "det som händer hos sanna, stannar hos sanna" :D

2007-07-08 @ 19:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback