TIDSFÖRDRIV

vad heter du?  Josefine.
vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?  Josefine duger finfint åt mig.

vilket namn ville din syster/bror att du skulle heta?  ingen aning.

vilket stjärntecken är du? Skorpinjon.

vilken årgång är du? 1989.

vart bor du? Eskilstuna, östermalm.

bott utomlands? Nope.

flyttat antal gånger? Öhm.. 3. en gång med mamma och två gånger med pappa.

vart skulle du vilja bo? England.

vilken skolklass? Mp3a (FEELS GOOOD)

vad vill du bli när du blir äldre? Ingen aning, skådespelare eller fotograf.


UTSEENDE

hur lång är du? 168 cm.

hur mycket väger du? to be honest: ingen aning.

hårfärg och frisyr? Brunt med ljus slingor, ne till axlarna ungefär. (måste klippa mig!)

ögonfärg? Mörk blåa.

mest nöjd med?  Ögonen.

minst nöjd med? Allt annat än ögonen.

skostorlek? 38

glasögon? På lång avstånd måste jag ha det.

har du några piercingar/tatueringar? Bara i öronen. tatuering kommer!

 
FAVORITER

film? The notebook.
låt? Summercat - bille the vision and the dancers

årstid? SOMMAR

mat? Kyckling, med vad som helst. älskar kyckling.

djur? hund.

färg? blå-

parfym? Light blue av dolce & gabbana

 
KLÄDER

vad använder du just nu för jacka? Jag använder inte jacka på sommaren.

vad använder du just nu för skor? Olika, gillar mina vita tygskor mest tror jag.

favoritfärg på kläder? Ingen aning, gillar allt nästan.

favoritmaterial på kläder? ingen aning.

vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Penn-kjolen från indiska. :(

favoritaffärer? H&M och indiska.

för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? helt olika.. 500 kanske.


DITT RUM

stort, litet eller mitt emellan? litet.

vilken färg på tapeterna? Vitt.

vilka färger går rummet i i övrigt? Grönt.

favoritmöbel i rummet?  min sääng.                                      

vad vill du ändra där inne? Haha, allt.

vad har du där inne av följande:
a) tv? nej

b) video/dvd? ja

c) dator? ja

d) stereo? ja

e) telefon? nej

vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Mitt grannhus.

vad gör du oftast i ditt rum? sover.

vem förutom du brukar sova i din säng? ingen.

favoritpryl i rummet? skiv-samlingen.


BLANDAT

vad heter din mormor? Gun

var har du i din:

a) jackficka just nu? använder som sagt inte jacka.

b) skolväska just nu? använder ingen skolväska.

c) handväska eller liknande just nu? min brina axelrämm.

vad är du beroende av? min handcream från kreta.

vilket land kommer du i från?.sverige?

vad köpte du senast? Mat på ming igår. :D

har du nåt husdjur?  Ja, tre. 2 katter och en hund.

vad bor du i? ett hus.


GREJER

plånbok: En vinröd.

tandborste: en orange.

smycken: halsband, ringar, armband..

solglasögon: har tre olika, ett par bruna, ett par svarta och ett par vit/röda.

nagellack: rött.

tv-program? project runway.

ämne i skolan? foto.

 
VAD

Har du gjort under dagen? Vaknade ganska nyligen så har inte hunnit så mycket, ätit frukost, läst bloggar och kollat x-factor klipp.

Har du på dej idag? shorts och en vit t-shirt.

Har du för frisyr? toffs och diadem.

Ska du göra innan dagens slut? Ner på stan och handla kjolen, fixa iordning mig till kvällen, handla mat åt folket, laga mat sen festa jääärnet!

Har du inte hunnit med idag? Inget.

Ska du göra i morgon? Vara bakis.

Vill du göra i helgen? Festa!

Åt du senast? Havrefras med mjölk.

Är allra bäst med dej? Ödmjuk.

Ogillar du hos dej själv? Långsint.

 
NÄR

Vaknade du imorse? 10:15

Är du rädd? Nej.

Grät du senast? Ingen aning.

Skrattade du senast? Imorse, när jag kollade på ett klipp från hell's kitchen.

Var du på fest senast? Öhm, jag förmulerar om det när jag festade senast, vilket var i lördags.

Gjorde du senast något du inte egentligen ville göra? Igår.

Gav du en komplimang senast? Igår. Jag sa att emmas klänning var fin.

 
VEM

Kramade du senast? Öhm.. vet ej.

Saknar du? Nej.

Kysste du senast?  Hahahah.. engelsmannen...

Vill du spotta på? Ingen?

Skulle du vilja se ut som? Kate moss.

Gjorde dig arg senast? mamma.

 
KAN DU

Simma fjärilsim? Ja.

Stå på ett ben? Ja.

Sjunga riktigt höga toner? Hahaha nej.

Rita snyggt? nej.

Baka? JA! (speciellt muffins (A) )

Göra volter? Nej.

Hoppa upp på en häst med sadel? Nej. (har aldrig ridit i hela mitt liv)

Ditt eget mobilnummer? Ja.

 
HAR DU

Pallat äpplen? Ja.

Tagit en främling på rumpan? Ja.

Tappat något värdefullt i toaletten? Ja.

Sett en hel porrfilm? Ja.

Skrikit åt en lärare? Ja. eller, jag har nog bara blivit upprörd. inte rå-skrikigt eller så.

Badat naken? Ja.

Förlorat någon nära vän? Ja.

Varit i Asien? Nej.

Kysst någon och sedan ångrat det?  Haha, ja!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Consider this entry copied BY ME. :D
Fan, det är gött med lite tidsfördriv ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback